Sunday, May 17, 2009

missing the old days

ari ni tetibe aku rase rindu sgt kat awek lame aku yang dikebas orang..

huuu..sedey beb..

x sempat nk bergurau senda ngn dia

x sampai setahun pun kitorang bersama

mase dia diamik orang, seminggu aku x bcakap ngn sesape

sedey gile...

tapi ari tu abg aku call tny psl dia

aku bgtau la yg ade orang da kebas

abg aku kate xpe..nnt de carikan lagi

yeahh!!! kacak la bro..

cari yang same ye

model tu jgak

epiphone firebird studio limited edition

kacak ahh!


ni la de 'awek' aku yang kene rembat tu..cilake btol!

6 orang nak bersuara:

saya bibah said...

huhu.tu belum bini dikebas org lagi tu.hehe

.amnesiac. said...

kalo bini dikebas orang memang nak kene kelar leher, masuk dlm guni, campak dlm laut la orang tu.

cindir-rela said...

hahah..aku awal2 bace dah tau sape awek kau..waahh, cam cerita "along spoon" ar kalau masuk2 dlm guni ni...

.amnesiac. said...

hahah
tapi ade jgak orang yg saspen..
hahah
tu la balasan de kalo kaco bini orang
kalo balasan kaco mak orang xtau lak aku cane
hahahaha

"..butterfly.." said...

aiyork..aku termasuk dlm golongan yg 'saspen' ;( citt

.amnesiac. said...

hahahaha..ada lagi yang bakal mendebarkan

Joke, Humour, Fun