Wednesday, April 22, 2009

kalo pegi kulim je..

haaa..kalo pegi kulim je mesti kene pgi tmpt ni.

"CENDOL BISMILLAH"

memang mantop gile ah cendol de. yang paling best pasal cendol mamak ni ialah baked beans yang manis. homemade kot. gerai mamak ni terletak di sebelah bangunan public bank. kat situ jugak ade LazaRia yang menjual mee kuah ketam, rojak pasemboq kuah itam dan ayaq kelapa pandan. memang menjilat jari. tapi ari tu aku dan cik bibah berkesempatan membelasah cendol je disebabkan kesuntukan masa.


tu dia...sampai daa..

bismillah..

satu lagi ni sebenarnya cik bibah punya. tapi disebabkan beliau ngengade lebih so jadi aku punya laa...

xleh membazir. cendol dia mmg sempoi!

pi la try..blom cuba blom tau.

yang benar,
anak angkat orang kulim

2 orang nak bersuara:

cindir-rela said...

woit, bukan dah lame ke peristiwa ini berlaku wahai encik itam??

.amnesiac. said...

ye..dah lame.ttbe teringat nk post sbb baru jupe pic ni.hahahahaha

Joke, Humour, Fun