Monday, May 3, 2010

hai..surat untuk encik supervisor.

kehadapan encik supervisor fyp saya yang paling disegani,

hai encik. tengah buat apa tu? sambil-sambil saya dengar lagu eppure sentire oleh elisa ni saya berhasrat untuk menulis surat rambang untuk encik. tujuan saya menulis surat ini adalah untuk mengucapkan terima kasih kepada encik kerana demand encik yang terlalu tinggi untuk fyp saya yang tak seberapa ini. sebabnya, saya rasa dah macam student master dah bila encik suruh saya baca jurnal-jurnal hebat dari sciencedirect. rata-rata journal yang saya baca ni semua dah tahap master. padahal saya undergraduate student je encik. nak cari jurnal yang similar dengan research saya pun agak sukar. nasib baiklah encik bagi saya username dan password encik kepada saya. kalau tak mesti saya dah berhabis duit untuk beli jurnal kat springerlink.

encik, kenape encik demand sebegitu rupa? encik tiada rasa simpati terhadap saya ke? saya nak kena study lagi untuk final exam saya. paper elektrik tu encik.. jangan main-main. saya ni budak mekanikal. bukannya budak elektrik. kalo encik suruh budak elektrik jawab paper mekanikal mesti mereka garu kepala jugak kan. encik ni kelam kabut sangat kenape? takpe. encik tak payah jawab sebab kalau encik jawab mesti saya kena ban dengan encik lantas mengakibatkan pointer saya jatuh merudum.

sudahlah draft report saya encik conteng dari first page sampailah ke last page. apa-apa pun saya ucapkan terima kasih kerana encik sudi menconteng draft report saya. saya sangat seronok melihat hasil seni encik di dalam draft report saya itu. saya juga ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada encik kerana menyerabutkan kepala otak saya disamping menambahkan bilangan kelemumur atas kulit kepala saya. akhir kata, semoga encik dapat jadi dekan untuk semester depan. terima kasih.

yang benar,
marco van basten.

5 orang nak bersuara:

cindir-rela said...

muahahahah gempak syial!! hahah

relex!!

itu baru permulaan hidup!! u can do it:)

kate2 pujangga dari seorang pelajar habis intra...yabeda-beduuu!!

.amnesiac. said...

gempak kepale hotak kau!
ni namenye mengade-ngade.
demand nak mampos.

jari je mari said...

yeay... yeay...
dia dah updtae...

ShawlQueen said...

ooohhh.bole tengok draft report tu.i pun rase nak menconteng arang ke draft report tuu~

.amnesiac. said...

jari je mari: kemain seronok kau.haha

Shawlqueen: bole je.meh la dtg amik.